Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009

Καλή αρχή.....


Πάντα είχα μια ιδιαίτερη αδυναμία στους ζυγούς αριθμούς και στις Δευτέρες.. Οι μεν ζυγοί μου έβγαζαν μια σταθέροτητα οι δε Δευτέρες μια νέα αρχή.. Όχι βέβαια το κλασσικό από Δευτέρα ξεκινάω τα πάντα.. Ποτέ μου δεν ξεκίνησα κάτι την Δευτέρα.. Τα σπουδαιότερα πράγματα τα ξεκινούσα μεσοβδόμαδα..

Ποιος ο λόγος για την δημιουργία του μπογκ; Δεν έχω ιδέα.. Ούτε ο φίλτατος ποντικούλης που στέκεται θριαμβευτικά πάνω στον νικημένο ελέφαντα έχει την απάντηση που ψάχνω..(Την κούπα του καφέ μου περιγάφω, δεν έχω παραισθήσεις...)

Σιγά σιγά ξημερώνει εδώ στον Βορρά.. Κρύο.. Πολύ κρύο.. Οι τελευταίες μέρες είναι λίγο περίεργες... Απότομη αλλαγή και στροφή σε πράγματα που με ευχαριστούν.. Αρκετό διάβασμα.. Μία για την σχολή, μία για την δική μου ευχαρίστηση.. Να σε λίγο τελειώνω το τελεύταίο βιβλίο της Μάρως Βαμβουνάκη "Χορός Μεταμφιεσμένων".. Οι πρώτες εντυπώσεις θετικότατες.. Πριν λίγες ώρες διάβαζα ένα κεφάλαιο (μετά την μέση) και κάπου με βρήκα.. Με πόνεσα.. Το προσπέρασα όμως.. Έχω αφήσει και ένα άλλο στην μέση.. Όταν το τελειώσω θα το αναφέρω και αυτό..

Προς το παρόν απλά καλημερίζω με soundtrack την playlist της σημερινής εκπομπής..

2 σχόλια:

  1. kouklitsa mou kalh arxh..k as tous na lene..xixi..
    xxxx

    ..me :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. An ekei kanei kruo fantasou poso kruo kanei edw panw!....
    mas exei xionisi gia ta kala kai den tolmas na bgeis eksw ... :)

    Oso gia to diavasma tha ta kateferis I believe in you sweet heart :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή