Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009

Κάθε φορά που θα 'ρθεις βρέχει...


Είναι από τις μέρες εκείνες που ξυπνάς και σιγοτραγουδάς ένα τραγούδι.. Δε ξέρω κατά πόσο είναι τυχαίο το τραγούδι αυτό.. Από την μία είχα καιρό να ακούσω Τσανακλίδου από την άλλη όμως τα χτεσινά γεγονότα δεν είναι και τόσο άσχετα...

Πρώτη φορά το άκουσα στο σπίτι της φίλης μου Σ. Έπειτα από αρκετό καιρό μου το θύμισε ένα ρομποτάκι.. Σήμερα λοιπόν μετά την διαδρομή κρεβατοκάμαρα-μπάνιο- κουζίνα κατέληξα στο άλλο δωμάτιο της μικρής μου μεζονέτας να ανοίγω τα "παράθυρα" του υπολογιστή και να ψάχνω με μανία τον φάκελο με τα mp3s...

Από τις πρώτες κιόλας νότες ένιωθα την βροχή να με χαϊδεύει.. Τρόπος του λέγειν το χαϊδεύει.. Μούσκεμα έγινα χτες!!! Έχετε ακουστά τον νόμο του Μέρφυ; Ε χτες λοιπόν είχαμε την εφαρμογή του.. Ξεκινώ για την σχολή χωρίς τον πολυαγαπημένο μου σκούφο.. Πρώτο λάθος.. Για ομπρέλα δε το συζητώ, είναι από τις γυναίκες που μισώ και την χώρισα εξ αρχής! Μετά από αρκετές ώρες στην σχολή αποφασίζω να φύγω.. Στο μεταξύ προκύπτει κάποια υποχρέωση στο κέντρο.. Αφού κατεβαίνω και τελειώνω και με αυτό μόλις βγαίνω από το κατάστημα ανοίγουν οι ουρανοί.. Αν έριχνε ευρώ δεν θα είχα πρόβλημα.. Εμπρός καλά μου ποδαράκια τρέχουμε να φτάσουμε σπίτι..

Ποιο σπίτι; Λες και απομακρυνόταν συνέχεια!! Η βροχή δεν σταματούσε.. Καταφύγιο οποιοδήποτε υπόστεγο έβρισκα στο διάβα μου... Αλλά τι να σου κάνει ένα υπόστεγο όταν υπάρχουν τα υπέροχα αυτοκινητάκια που σε κάνουν μούσκεμα??? Για να μη πολυλογώ φτάνω σιγά σιγά στην οδό που μένω.. Καθώς εγώ ανεβαίνω από την αντίθετη πλευρά κατεβαίνουν ποτάμια.. Το αποκορύφωμα?? Φτάνω στην είσοδο της οικοδομής και η βροχή σταματάει!

Θύματα : Παπούτσια, παντελόνι, μπουφάν, κάλτσες και ένα έξτρα λούσιμο των μαλλιών (χωρίς conditioner)...

Καλημέρα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου