Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2009

Fell in love with.. a penguin!!

Και ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος.. Μέσα στα μάτια του ο κόσμος όλος.. Αφού άνοιξα το καινούργιο μου netbook και το επεξεργάστηκα, με την πολύτιμη βοήθεια του Π. περάσαμε ubuntu!!! Παρατήρηση πρώτη, αν έχετε κάρτα γραφικών Intel GMA500 ζητω που καήκατε.. Δεν υπάρχουν drivers!!! Bazinga!!! Αλλά παρόλα αυτά το μηχανηματάκι δουλέυει σούπερ.. Γρήγορο, "εύκολο" και χωρίς γραφικά χάρη στην υπέροχη Intel!! Παρατήρηση δέυτερη, μόλις το εγκαταστείσετε δε θα ξεκολλάτε με τίποτα.. Χτες πέρασα 12 ώρες μπροστά στο netbook χαζεύοντας όλα αυτά τα δωρεάν προγράμματα και προσπαθώντας να ρίξω ένα σερβερ..(αυτά μάλλον δεν πρέπει να τα λέω..) Τέλος!!! Εγώ και ο Tux θα είμαστε πλέον αχώριστοι..

Δοκιμάζοντας τις νέες δυνατότητες του μωρού αποφάσισα να δω μια ταινία.. Ο εξωτερικός σκληρός παρεούλα στο νησί με ένα μάτσο ταινίες.. Η φίλη μου η Μ. μου είχε προτείνει να ξεκινήσω την φιλμογραφία του Αγγελόπουλου από την ταινία "Θίασος".. Την βάζω λοιπόν την ταινία.. 4 ώρες διάρκεια.. Θα με προλάβαινε η πρωτοχρονιά.. Μάλλον θα τις δω όταν θα είμαι στο κατάλληλο mood... Τώρα αλλού πατάμε και αλλού βρισκόμαστε.. Αλλά πάντα στο χαλαρό..

Με τον νέο χρόνο θα αρχίσω να ποστάρω ότι παλαιότερο άρθρο υπάρχει.. Έτσι για να γεμίσουμε λίγο τον χώρο μας.. Προς το παρόν κατευθύνομαι προς την κουζίνα για ένα γρήγορο μαγείρεμα και ένα δεύτερο καφέ!! Καλή μας ημέρα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου