Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2009

Hello my love....

It's getting cold on this island.... Κάτι τέτοιο τραγουδάνε οι Koop.. Βέβαια τόσο κρύο δεν έχει και από την άλλη δεν έχω και καμία "love" για να την ενημερώσω... Πάλι καλά να λες.. Ησυχία.. Τι ωραίο πράγμα.. Για την ακρίβεια δεν είναι πράγμα αλλά έτσι όπως τα έχουμε κάνει τα ελληνικά, μη το συζητάς καν...

Ημέρες χαλάρωσης οι επόμενες, καιρός για βόλτες , παλιούς φίλους και πάνω από όλα ΗΣΥΧΙΑ!!!!

Νομίζω ότι η εμμονή μου με την συγκεκριμένη λέξη δείχνει την σκατο-διάθεση που υπήρχε τον τελευταίο καιρό.. Ερχόμενη όμως εδώ και μόλις πάτησα το ποδαράκι μου στον ευλογημένο τούτο τόπο ένιωσα την διαφορά αμέσως!!! Η υγρασία με χτύπησε κατακούτελα σαν ένας άλλος κεραυνοβόλος έρωτας και ο πονοκέφαλος ακόμα μου κρατάει συντροφιά!!! Όπως λέει και η φίλη μου η Ε. "Ωρή κοπέλα, κάθε φόρα που 'ρχεσαι τσι δυο πρώτες μέρες έχεις πονοκέφαλο"..

Καμιά φορά σκέφτομαι μήπως είναι απλά αλλεργική αντίδραση στον αέρα της ομοφοβικής επαρχίας αλλά αυτόματα το βάζω στην άκρη.. Είπαμε εδώ θέλουμε ησυχία και ηρεμία.. Για όλα τα άλλα υπάρχουν οι μεγάλες πόλεις που μας εξοντώνουν και μας πνίγουν στους ξέφρενους ρυθμούς τους!!!!

Μια καλημέρα από το ομορφότερο νησί!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου