Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2010

Το χρονικό μιας μοιχείας.

Μέρες τώρα ήθελα να γράψω για αυτό το βιβλίο. Βέβαια το ότι το ξεκινάω μέσα σε ένα ruled notebook moleskine ενώ περιμένω την σειρά μου για τον οφθαλμίατρο είναι άλλο θέμα!

Αφού περιπλανήθηκα στους δρόμους του νησιού βρήκα επιτέλους την οδό και τον αριθμό. Μπήκα στο ιατρείο και προς μεγάλη μου έκπληξη δεν είχε πίνακες με αναλυτικά χαρακτηριστικά οφθαλμών! Εν αντιθέσει είχε ένα θεόσταλτο air condition , λίγα λουλούδια σε ένα βάζο, λάμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας και πίνακες που δείχνουν την παλιά πόλη της Κέρκυρας.

Δεν φοράω τα γυαλιά μου, τα έχω στην τσάντα! (Fail) Μπορώ να διαβάζω τα μικροσκοπικά μου γράμματα! Τι δουλειά έχω εγώ εδώ;!; 

Α ναι! Έχω να γράψω για την λατρεμένη Βαμβουνάκη! Το χρονικό μιας μοιχείας. Το εν λόγω βιβλίο είναι μια επανέκδοση 3 νουβέλων της. Πρόλαβα να διαβάσω τις 2 πριν ταξιδέψω στα πακέτα Camel του Τομ Ρόμπινς! (Τρυποκάρυδος). Την Ντούλια την άφησα για το τέλος, μόνη της.

Τα συμπεράσματα από τα 2 πρώτα βιβλία είναι σχεδόν κοινά. Έρωτας, ανάγκη ή καταναγκασμός; Ερωτευόμαστε την ανάγκη να ερωτευτούμε ή τον άλλο άνθρωπο; Ερωτευόμαστε αυτό που μας δείχνει πως είναι ή αυτό που έχουμε πλάσει εμείς στο μυαλό μας; Ο έρωτας μας τονώνει ή η ενασχόληση με κάτι καινούργιο;
Είναι το νέο και το άγνωστο που μας προκαλεί το σφίξιμο στο στομάχι και το τρέμουλο στα πόδια; Όταν όμως αποκαλυφθεί; Όταν φύγει το πέπλο του μυστηρίου; 

Κάποτε μια γνωστή μου είχε πει πως εν γνώσει της φτιάχνει ένα δικό της παραμύθι για το άλλο άτομο. Τι γλυκό και αληθινό! Ο έρωτας είναι ένα παραμύθι. Το πλάθεις τα βράδια και φορά διαλέγεις το τέλος. Είναι η ανάγκη της στιγμής, της κάθε στιγμής.

Το παραμύθι, οι σκέψεις και το ταξίδι της φαντασίας είναι η μαγεία. Και όπως λένε και οι Active Member  "το τέλος είναι η μαγεία". Το τέλος εκείνο που θα σε βρει πλάι στον άνθρωπο που ερωτεύτηκες κρατώντας το παραμύθι μακριά και όχι το τέλος που θα σε βρει απογοητευμένο γιατί αυτό που αντικρύζεις καθημερινά απέχει κατά πολύ από το παραμύθι σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου