Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

The Return

Η ώρα είναι 08:30 και αράζω παρέα με τον καφέ μου στο καράβι. Τελικα αυτά τα moleskine βγήκαν πολύ βολικά. Σκέφτεσαι κάτι, το γράφεις και μετά το περνάς στο PC. Βέβαια το τζούνιορ moleskine που έχω μετατρέψει σε ημερολογιο κάπου χάθηκε. Ακριβώς όπως χάθηκε και το πρόγραμμα αυτές τις μέρες.

Εντάξει διάβασα το κατιτίς μου αλλά όχι σπουδαία πράγματα. Μάλλον με απορρόφησε ο Τρυποκαρυδος και η πριγκίπισσα Λη Τσέρη!


Το πλοίο καλό. Δεν είμαι και εφοπλιστής για να μπορώ να το αξιολογήσω. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως κάτι δεν πάει καλά με εμένα. Ίσως είμαι η μοναδική στο κατάστρωμα που πίνω ζεστό καφέ, τέλη Ιουλίου!

Στο mp3 παίζει διάφορα τραγουδάκια με διαθέσεις ανεβαστικές (!!!!).

Α! Ξεκινήσαμε!

Και που λες μετά από μια σύντομη παραμονή στο νησί φεύγω γεμάτη ερωτηματικά. Δεν θα τα αναπτύξω τώρα. Θα έρθει η ώρα τους.

Κάποια στιγμή φτάνεις στο σημείο που αναρωτιέσαι τι υπάρχει γύρω σου και γιατί! Ίσως φταίει και η σημερινή Πανσέληνος (!!!!).

Μέχρι εδώ! Το υπόλοιπο καλοκαίρι θα περάσει συντροφιά με τα Pcs μου και μερικά βιβλία. Κάποια στιγμή πρέπει να τελειωσω τον "Λεξιλάγνο" και να αφιερωθώ στην Ντούλια. Ακολουθούν 2-3 μικρά (στο μέγεθος) βιβλία.

Προς το παρόν λέω να δω πως σχηματίστηκε η Ελλάδα.

Από το moleskine και μένα, Καλημέρα!

PS. Ο τίτλος και η φωτογραφία είναι από την αντίστοιχη ταινία http://www.imdb.com/title/tt0376968/ και εδώ το τρειλερ  http://www.youtube.com/watch?v=qNR4ER9tC6A  !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου