Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Μου την δίνει...

...που έχω να γράψω πάνω από ένα μήνα και όλο αυτό το διάστημα σκέφτομαι ό,τι έχει συμβεί στην ζωή μου..

Μα τόσο σκέψη θα το κάψω το μυαλουδάκι μου. Είπαμε τέλος οι εξετάσεις αλλά όχι και αυτό το μαρτύριο.. 

Μου την δίνει λοιπόν που κάθε φορά που λέω πως έχω σχέση η επόμενη ερώτηση είναι «Μένετε μαζί;».. Στο άκουσμα του «όχι» έρχεται η γκριμάτσα της έκπληξης που μέσα της κρύβει και ένα σχόλιο του στυλ «Κάτι δεν πάει καλά με αυτές...». 

Όχι μαντάμ! Με εσένα δεν πάει καλά! Επειδή έχω ζωή από μόνη μου δεν σημαίνει πως δεν έχω νορμάλ σχέση! Επειδή έχω χρόνο για τον εαυτό μου δεν σημαίνει πως δεν νιώθω γενικώς... Ε μα πια! Δεν γίνεται μονίμως η δική σας βλακεία να τρώει πολύτιμο χρόνο και χώρο από τις σκέψεις μου...

Μου την δίνει που όταν έχει ωραία μέρα και θέλω να περπατήσω στην παραλία κινδυνεύω είτε να μου έρθει κάποιος καφές στο κεφάλι είτε να με πατήσει ποδήλατο είτε να πέσω μέσα στον «πεντακάθαρο» Θερμαϊκό. Από την μία η καφετέριες, από την άλλη ο ποδηλατόδρομος , που καλά κάνει και υπάρχει αλλά τρώει όλο τον χώρο των πεζών, και απομένει  μια μικρή λωρίδα για να στριμωχτούμε όλοι! 

Μου την δίνει που μόλις συμβεί κάτι ανατρέχουμε  σε θεωρίες συνωμοσίας.. Θα έρθει το τέλος του κόσμου (2012 μην ταράζεστε...), 25 Μάρτη τέλος το ευρό (και από 26 καλωσήρθες δολάριο), οι φυσικές καταστροφές είναι αποτέλεσμα των τρισκατάρατων Αμερικάνων (Μα τους θεούς της Κομπόλ  νομίζω πως όταν τους προσάπτουμε όλα αυτά τους υπερεκτιμούμε).

Μου την δίνει η τηλεόραση και ό,τι έχει σχέση με τα άτομα που βγαίνουν σε αυτή. Κάποτε σαν παιδί και εγώ προτιμούσα να τρώω το μεσημεριανό μου φαγητό βλέποντας κάποια κουτσομπολίστικα.. Έλεγα άντε θα πουν ένα κουτσομπολιό, άλλο ένα, θα γελάσουμε και τέλος. Τώρα το έχων παραχέσει.. Άσε που τα περισσότερα προμοτάρουν διάφορα προγράμματα (είτε είναι του δικού τους καναλιού είτε όχι). Πάει, ούτε ένα κουτσομπολιό δεν μπορείς να ακούσεις για να θρέψεις την γυναικεία σου φύση.

Μου την δίνει πως όταν αναφέρω σε γνωστούς μου το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ με κοιτάνε σαν να τους είπε πως σήμερα με πήραν τηλέφωνο εξωγήινοι. Ή μήπως αν τους έλεγα κάτι τέτοιο θα απέφευγα και τα σχόλια περί ψευτοκουλτούρας και δεν συμμαζεύεται;

Μου την δίνει όταν πηγαίνω Σούπερ και ο σεκιουριτάς με κοιτάει με μισό μάτι, ενώ αυτούς που κλέβουν δεν τους παίρνει καν χαμπάρι! 

Επίσης μου την δίνει πως μόλις βάλεις σε κάθε στόκο μια στολή απευθείας νομίζει ότι γίνεται ακρυλικός. (Αλλά παραμένει στόκος)

Τέλος, για να σταματήσω την χιουμοριστική γκρίνια, μου την δίνει που τα κόμπλεξ του καθενός μεταφέρονται στους άλλους και αυτοί με την σειρά προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν. Ελπίζω να μην τα μεταφέρουν αλλού και έτσι να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος. Ψευτοφιλίες χρόνων, ψευτογνωστοί και ψευτοοικογένεις όλοι στο ίδιο τσουβάλι.. Ένα κεφαλαίο «Ψ» απέξω για να προειδοποιεί αυτών που θα θελήσει να το ανοίξει...

Πάω για ψώνια! (Και αυτό από «Ψ» αρχίζει.. Fail!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου