Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Είμαι Λεσβία...

Μ' αρέσουν οι γυναίκες... Όταν λέω μ' αρέσουν δεν εννοώ πλατωνικά.. Κάνω σεξ με γυναίκες...Μ' αρέσει το σεξ με γυναίκες...  Δεν το κρύβω... («Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί»...που λέει και ο λαός..)Δεν είμαι όμως μόνο λεσβία στην ζωή μου.. Σας την έφερα.. Έχω κι άλλους ρόλους... Θέλετε να μάθετε;

Είμαι κόρη,αδερφή, ξαδέρφη, ανιψιά, εγγονή. Είμαι φοιτήτρια, σπουδάστρια,επιστημόνισσα. Θέλω να γίνω μητέρα, να κάνω παιδιά και οικογένεια. Θέλω μια οικογένεια με τους δικούς μου όρους.. Είμαι λεσβία δεν σημαίνει ότι με ενδιαφέρει μόνο να πάω με την κόρη σας..


Αν η κόρης σας πάει μαζί μου μήπως είναι και αυτή λεσβία; Λέω εγώ τώρα...

Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι είμαι άνθρωπος.. Δεν με ορίζει μόνο ο σεξουαλικός μου προσανατολισμός.. Διαβάζω, γράφω, βλέπω ταινίες, μαγειρεύω, τρώω, κοιμάμαι, γυμνάζομαι, αναπνέω και ζω! Ζω ελεύθερη. Δεν είμαι γεμάτη κόμπλεξ. Δεν θέλω να φαίνομαι άντρας.. Είμαι γυναίκα και μ' αρέσουν οι γυναίκες... Όλες οι γυναίκες...

Δεν ανταποκρίνομαι στο στερεότυπο της άσχημης και αγάμητης.. Νομίζω ότι κάνω περισσότερο σεξ από την μέση παντρεμένη γυναίκα.. Δεν το έριξα στις γυναίκες γιατί δεν μου κάθοταν οι άντρες... Εγώ δεν τους καθόμουν... Δεν είμαι κακός άνθρωπος επειδή έχω κοντά μαλλιά.. Κακός είσαι εσύ που με κρίνεις τόσο άδικα μόνο από την εμφάνιση μου.. Κακός είσαι εσύ που βγάζεις τέτοια τερατώδη συμπεράσματα...

Δεν υπάρχουν βιβλία που διδάσκουν τις λεσβίες πως να παρασέρνουν στρέητ άβγαλτα κοριτσάκια... Δεν έχουμε σκοπό αυτό.. Δεν χάνω την εγκυρότητα μου επειδή πάω με γυναίκες.. Ούτε εσύ την χάνεις που έχεις ξεχάσει πως γίνεται το σεξ.. (Αν θες να ρίξουμε τόσο πια το επίπεδο)... Αλλά δεν στην κάνω την χάρη.. Θα με ακούσεις.. Εσύ, ο αναμάρτητος.. Που όλα τα ξέρεις και όρισες τον εαυτό σου προστάτη όλων...

Κάπου σήμερα διάβασα...  (Φάουστ -Γκαίτε) 

«Ε, είσαι ό,τι είσαι μια φορά.
Βάλε περούκες με μυριάδες τρίχες,
ψηλούς κοθόρνους φόρεσε δυο πήχες,
θα μείνεις πάντα ό,τι είσαι μια φορά.» 

Θες να αλλάξω; Να ντύνομαι «γυναικεία»; Θες να μην είμαι ο εαυτός μου εμφανισιακά; Εμ, τίποτα δεν θα καταφέρεις.. Δεν υπάρχει «γιατρειά». Είμαι καλά με το εγώ μου και το μέσα μου. Πολλοί προσπάθησαν να με κάνουν να μην είμαι καλά με αυτό. Δεν το κατάφεραν.. Ευτυχώς εγώ κατάφερα να είμαι καλά με εμένα. Δεν θα έρθεις εσύ τώρα να μου κλονίσεις αυτό που με κόπο θεμελίωσα..

Δεν κλονίζεται όμως τόσο εύκολα.. Να σου πω κάτι ακόμα.. Δεν είμαι μόνο σεξ.. Δεν είμαι υποχθόνια, δεν κυνηγάω αδύναμα άτομα ούτε έχω ψυχολογικά προβλήματα.. Τουλάχιστον έτσι όπως το ορίζεις εσύ.. Δεν θέλω ειδική μεταχείριση.. Δεν θέλω ειδικά δικαιώματα.. Θέλω ίσα δικαιώματα! Θέλω να μπορώ να αγαπώ χωρίς τον φόβο πως ότι «χτίζω» θα χαθεί. Θέλω να είμαι πολίτης του κόσμου και όχι απλά φιλοξενούμενη σε κάποια γωνιά του... 

Θα στο πω για τελευταία φορά.. Είμαι δίπλα σου.. Είμαι στο σχολείο σου.. Στο σχολείο των παιδιών σου.. Στην δουλειά σου.. Στο σούπερ μάρκετ.. Στην λαϊκή.. Στην τράπεζα.. Στην καφετέρια.. Στο παρκάκι..  Είμαι μέσα ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, μαμά! 

Ps. Με αφορμή το Athens Gay Pride και ένα πρόσφατο περιστατικό... 
Η φωτογραφία είναι από την τηλεοπτική σειρά Lip Service (με τζιβιτζιλούδες είναι! ). 

10 σχόλια:

  1. Μπράβο που έχεις καταφέρει να αποδεχτείς τον εαυτό σου ως έχει
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναιαιαια! κι εγω ειμαι λεσβιαα!!
    βασικα γκει ειμαι,αλλα με συνεπηρε η γραφη σου :P

    οσο για τις μαμαδες,η αγαπη τους για το φαντασιακο στρειτ παιδι τους πνιγει το πραγματικο γκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, είσαι ό,τι είσαι μια φορά.
    Βάλε περούκες με μυριάδες τρίχες,
    ψηλούς κοθόρνους φόρεσε δυο πήχες,
    θα μείνεις πάντα ό,τι είσαι μια φορά

    Με αυτούς τους στίχους κατακρίνεται η θέληση του Φάουστ να αποκτήσει δυνάμεις του Θεού και ο Μεφιστοφελής του εξηγεί ότι κάτω από τη μαγεία που θα του δώσει είναι απλώς ένας άνθρωπος...Μάλλον άτοπο το παράδειγμα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Μαύρο Ρόδο...

    Πιστεύω πως κάθε στίχος έχει πολλαπλή ερμηνεία.. Ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση! Δεκτή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. wraio keimeno.... me ekfrazei gt ke gw lesbia eimai!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτο το κειμενο ειναι σαν να το εγραψα εγω...! εκφραζει πολλες απ τις σκεψεις και τα συναισθηματα μου ... και γω ειμαι λεσβια <3 :)και ειμαι περηφανη για αυτο παρολο που η μανα μου ντρεπεται για μενα .. καποια μερα ελπιζω να το δεχτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Uperoxo :) bravo sou oso afora ts gonis toulaxiston gia mena einai para poli duskolo komati...

    ΑπάντησηΔιαγραφή