Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Home sweet home...


Πέρασαν 47 μέρες... Ένας μήνας και κάτι... Επιτέλους μπορώ να πω ότι ναι τακτοποιήθηκαν όλα! Ό,τι ήταν να πάει στραβά πήγε και διορθώθηκε.. Δεν θα με βρει τίποτα άλλο!!  Ζεστό μπάνιο.. Αξία ανεκτίμητη...

Από την αρχή της εβδομάδας είχα ένα ωραίο φίλινκ.. Βγήκε... Δευτέρα συνάντηση για το pride της Θεσσαλονίκης.. Πολλές διαφορετικές γνώμες και απόψεις.. Θα δούμε που θα καταλήξει.. Ελπίζω σε κάτι όμορφο που θα μας καλύπτει όλους... 

Μετά έξοδος με φίλους... Μερικές μπύρες (πάει η δίαιτα!) και αρκετές ευχάριστες ώρες.. Κατάλαβα δύο πράγματα... Πρώτον , αν βγεις όταν το θες και το έχεις ανάγκη ,χωρίς να σε υποχρεώνεις να βγαίνεις καθημερινά γιατί έτσι πρέπει, τότε περνάς πολύ καλύτερα.. Δεύτερον, ενώ είχα πονοκέφαλο όλο το απόγευμα με τις μπύρες έστρωσε το κεφαλάκι! 

Χτες μου συνέδεσαν το αέριο.. Μύρισε χειμώνας.. Τι πιο όμορφο από το να απολαμβάνεις τον χώρο σου στο έπακρο.. Το βράδυ στο μπαλκόνι κάνει λίγο κρύο.. Ίσα που ξεμυτίζω για να κάνω ένα τσιγάρο.. Μ' αρέσει όμως.. Μ' αρέσει γιατί είμαι μόνη και αναμετριέμαι συνεχώς με τον εαυτό μου.. Πότε νικάω πότε χάνω.. Προσωρινά.. Πάντα βρίσκω το λάθος και νικώ ξανά.. Όμορφο! 

Η εβδομάδα δεν τελείωσε.. Στην μέση είμαστε... Έχουμε κι άλλα να δούμε και να κάνουμε! Πάω να χαθώ στα στενά της πόλης! 

PS. Για να χαμογελάσουμε.. Lizz Wright - My heart

1 σχόλιο:

  1. καλορίζικο το σπίτι και τώρα που έχεις ξερμπερδέψει και με τις τελευταίες εκκρεμότητες ποιος σε πιάνει!!
    μπορείς να με ενημερώσεις για το pride στη θεσσαλονίκη?Το μόνο που έχω ακούσει για αυτό είναι κάτι αοόριστα.Το mail μου το έχω στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή