Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

My beautiful laundrette...

Πρόπλυση: Το ότι θα μου έδινε τόση χαρά μια συσκευή η οποία δεν είναι Η/Υ ή gadget ούτε που το φανταζόμουν... Κι όμως... Από την στιγμή που ήρθε σπίτι το χρυσό μου γίναμε αχώριστοι... Ειλικρινά αν μπορούσα θα έμπαινα και εγώ μέσα... Εμ, βέβαια, 20 μέρες χωρίς πλυντήριο είναι πολλές... 

Κύρια πλύση: Και ας έρθουμε στο θέμα των ημερών.. Οι μέρες κυλάνε ανησυχητικά ήσυχα και ομαλά.. Δεν το περίμενα.. Καλά βέβαια μια έκρηξη μεγατόνων την είχα την Τρίτη αλλά και αυτό πέρασε και δεν άγγιξε.. Ναι, εννοείται πως έκανα σαν την τρελή και άρχισα τα κατεβατά σε φίλους μου στο Μουσουνου.. Αλλά για αυτό είναι οι φίλοι...Εεεε; Υπέροχη μου Κελλίτσα! Πάντως πέρασε.. Δεν ξέρω αν ήρθε στα ίσα του ο Ερμής ή έκανε κωλοτούμπες η Σελήνη, εγώ μια φορά ηρέμησα.. 

Είναι ρε παιδί μου στιγμές που καταλαβαίνεις πως ο άλλος απλά δεν μπορεί.. Και τι απαιτήσεις να έχεις ρε γαμώτο από κάποιον που μπορεί μεν να θέλει αλλά δεν ξέρει τι να κάνει, πως να φερθεί και γενικά δεν μπορεί... Είναι άδικο.. Αλλά ποιος είπε ότι η ζωή είναι δίκαια; Όσο κι αν το συζήτησα εκεί κατέληξα οπότε ανακουφίστηκα at least... Βέβαια χρειάστηκε η συνδρομή της φίλης Β. όπου μου είπε τα ίδια με την Ν. Αλλά η Ν. έχει απώτερο σκοπό κι ας ωρυόταν πως μου έλεγε τα ίδια που μου είπε η Β. Εμ, κάλιο αργά παρά ποτέ κυγία μου! 

Μαλακτικό: Για να έρθουμε να μαλακώσουμε χρειαζόμαστε μία την κοινωνικοποίηση και μία το διάβασμα.. Βέβαια σαν γνήσια Ταυρίνα, με πιθανό ωροσκόπο Λέων ή Παρθένο, χρειάζομαι κι άλλα για να ισορροπήσω.. Μία ωραία επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, μία καλή φασίνα στο σπίτι και φυσικά ένα ωραιότατο φαγητό που θα το απολαύσω all alone! Τι το καλύτερο; Να το μοιράζεσαι λες ε; Εμ, βρες μου κάποια/ον που θα το εκτιμήσει και εδώ είμαι.. Κ ως πότε θα είσαι και τα δύο σε μία σχέση; Είπαμε να είσαι ολοκληρωμένη αλλά ας πάρεις και κάτι από την άλλη... 

Ξέβγαλμα: Έτσι σαν λύτρωση πέφτει το νεράκι στα ρούχα όπως και σε μας λίγη βροχούλα.. Αλλά που; Τόση ζέστη άντε να μπορέσεις να διαβάσεις.. Για να ξαλαφρώσω από τα μαθήματα έχω πιάσει και διαβάζω ένα βιβλίο που αναφέρεται στις ζωές των μεγάλων μαθηματικών.. (Για να μην ξεφεύγουμε και πολύ από το θέμα).. Λίγο είρωνας μου κάνει ο συγχωρεμένος ο συγγραφέας αλλά δεν του κρατώ κακία.. Η Βιρτζίνια Γουλφ με ξετίναξε.. Θα περάσει καιρός μέχρι να διαβάσω ξανά κάτι δικό της... 

Στύψιμο: Όσο κι αν το στύβω το μυαλουδάκι, όσο κι αν θέλω να δικαιολογήσω κι όλα τα σχετικά, τόσο καταλαβαίνω ότι καλύτερα έτσι.. Η ζωή μου γενικά μπαίνει σε νέα φάση.. Λίγοι την αντέχουν.. Λίγοι αντέχουν λόγω έλλειψης δικών τους εμπειριών κι εικόνων.. Λίγοι αντέχουν επειδή δεν έχουν  φτάσει στα δικά τους κομβικά σημεία.. Λίγοι αντέχουν  γιατί λίγοι είναι ακομπλεξάριστοι και δέχονται την ανωτερότητα του άλλου... 

Όμως είναι τόσο βέβαιο πως We could have had it all... Συνήθως είναι μπροστά μας και δεν το βλέπουμε.. Θα το δούμε; Θα έρθει; Το θέλουμε; Who Knows?

Ps. Ώρα για άπλωμα! 

1 σχόλιο:

  1. "Λίγοι αντέχουν γιατί λίγοι είναι ακομπλεξάριστοι και δέχονται την ανωτερότητα του άλλου... "

    Μπράβο αυτοπεποίθηση...όχι, μπράβο!

    Κατά τ' άλλα θα επανέλθω. Σ' τα 'λεγα εγώ. Κ ουχί εφορμώμενη από απώτερα (;) κίνητρα, αλλά απ' την καλοσύνη της καρδιάς μου. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή