Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2011

Βραδινή έξοδος...

Παρασκευή βραδάκι και είχα αποφασίσει ότι θα το τραβήξω όσο πάει με το διάβασμα.. Έσβησα βιαστικά το τσιγάρο στο μπαλκόνι, άκουσα τα τελευταία λεπτά ενός τραγουδιού του Parov και βυθίστηκα στα βαρυτικά και μαγνητικά πεδία... 

Κάπου εκεί βλέπω πως με "αναζητούν" στο κινητό.. Δύο φίλες μου λένε να βγούμε.. Για αρχή θα μιλάγαμε για κάτι (δεν θα αποκαλύψω το μυστικό) και μετά θα περνάγαμε καλά! Το ραντεβού ορίστηκε το βιβλίο έκλεισε!

Η περιοχή όπου κινηθήκαμε ήταν τα Λαδάδικα.. Για αρχή κάτσαμε έξω από ένα γκέι μπαράκι που παραδοσιακά μαζεύει ένα σκασμό γυναίκες... Το ωραίο ήταν ότι καθόμασταν έξω και έβλεπες την ομορφιά της περιοχής.. Από την μία μεταλάδες, από την άλλη κυριλέ ντυμένοι κύριοι και κυρίες και στην μέση τζιβιτζιλούδες! Όλοι χωράνε! Κόβαμε βέβαια και κίνηση! Δεν κάτσαμε τυχαία εκεί! 

Αχ, λίγο με την μουσική είχαμε ένα θέμα αλλά επειδή καθόμασταν έξω δεν μας έπαιρναν τόσο τα σκάγια.. Εντάξει είναι η χαρά της λεσβίας τα τσιφτετέλια και τα μπουζουκοτέτοια.. Λες και δεν το ξέρω τόσα χρόνια! Το καλό ήταν ότι μπορούσαμε να μιλήσουμε. Βρήκαμε και μια άλλη από την ΛΟΘ και το βραδάκι πέρασα όμορφα και ευχάριστα. 

Δεύτερος σταθμός ένα κλαμπάκι.. Πάλι γκέι με ειδίκευση στις γυναίκες.. Βέβαια στην επιγραφή έλεγε fresh, αλλά εγώ δεν πονηρεύτηκα... Μπαίνουμε μέσα και μένω λίγο! Τι πιπινοθύελα ήταν αυτή; Βρείτε μου μια που να έχει γεννηθεί πριν το 1990! Καλά δεν θα πω ότι όλες είχαν συγκεκριμένο στυλ κτλ.. Δικαίωμα τους.. Μικρά παιδιά είναι και τώρα εξερευνούν την σεξουαλικότητα τους και τους ίδιους τους εαυτούς τους.. Ας κάνουν όπως νιώθουν.. 

Αυτό όμως που πραγματικά με πείραξε είναι πως η νέα γενιά έχει ίσια μαλλιά.. Χάθηκαν βρε κορίτσια οι μπούκλες; Γιατί καλά μου παιδιά; Πφφφ... Το παράπονο της επιστημόνισας..  Επίσης δεν είμαι τόσο του χορού και λόγο τεχνικών προβλημάτων χτες έκατσα στην θεσούλα μου.. Έρχεται λοιπόν μία από την παρέα και μου λέει "κούνα το", και εγώ απαντάω "μην ανησυχείς, σε κάποιο παράλληλο σύμπαν έχω ανέβει στην μπάρα και χορεύω". Το ξέρω, πιο φλώρος πεθαίνεις, αλλά έτσι είμαι! 

Μετά για κλείσιμο πήγαμε 8ball όπου έχει ντίσκο πάρτυ..Τρελοκομείο το μαγαζί αλλά είχε την πλάκα του.. Από την κάπνα δεν μπόρεσα να ανάψω καν τσιγάρο.. Αμφιβάλλω αν καπνίσω τις επόμενες μέρες.. Α! Έπαιξε και το τραγούδι μας! Το "It's raining men". Εννοείται πως χοροπηδάγαμε σαν τα χαζά μόλις το έπαιξε!Το συμπέρασμα είναι πως πέρασα όμορφα.. Μπορεί να μην συνηθίζω τον συγκεκριμένο τρόπο διασκέδασης αλλά όταν το κάνω το ευχαριστιέμαι! 

Τώρα πίσω στα βαρυτικά και μαγνητικά γιατί πλησιάζουν οι εξετάσεις! 

PS. Μάλλον τα επόμενα ταξίδια με το Tardis μου θα είναι μοναχικά... Δεν βρίσκεται τόσο εύκολα! 

2 σχόλια:

  1. μ'έκανες και νοστάλγησα τη Θεσσαλονίκη, και τις εξόδους με παρέα και τις μοναχικές βόλτες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομολογω πως η φωτογραφια σου απο τα Λαδαδικα ειναι εκπληκτικη. Ουτε εγω καταλαβα στην αρχη απο που ειναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή