Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Πήρα βραβείοοοοοο!!!!!!!!!


Λοιπόν...  Έχουμε και λέμε.. Πριν λίγο σήκωσα το κεφαλάκι μου (φρεσκοκουρεμένο) από τα βιβλία.. Βγήκα έξω να κάνω ένα τσιγάρο (Το ξέρω με μισείς Koueen) και είπα να καθίσω λίγο στο λαπιτόπ πριν συνεχίσω με τις αποδείξεις και τα μαγνητικά πεδία....!!!!

Και ναι, κοιτάζω το μέιλ και βλέπω πως έχω βραβείο! Συγκινήθηκα αλλά περισσότερο χαμογέλασα! Η αλήθεια είναι πως ζορίζομαι τις τελευταίες μέρες και ναι ήταν μια τονωτική ένεση!!!!!!

Το βραβείο μου το έδωσε η καινούργια μου μπλογκοφίλη KOUEEN.. Τρέξτε ολοι στο μπλογκ της!! Κόβει το κάπνισμα και χρειάζεται συμπαράσταση!!!! 

Τώρα πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα και να δώσω το βραβείο σε άλλους 15... Τα 7 κακά της μοίρας μου θα τα πω... Θα δώσω και το βραβείο σε μερικούς! χεχε! Πλάκα έχει! 

Λοιπόν...

1) Είμαι τζιβιτζιλού! 
2) Φοράω πάντα διαφορετικό χρώμα κάλτσες , χωρίς λόγο .. (Από το δημοτικό)
3) Πάντα πηγαίνω από τον ίδιο δρόμο προσέχοντας να κάνω ακριβώς τα ίδια βήματα...
4) Μ' αρέσουν οι μπύρες, οι σγουρομάλλες και τα ντολμαδάκια!
5) Όταν μου χαλάσεις το πρόγραμμα ή την τάξη στο σπίτι μου παθαίνω αμόκ!
6) Πίνω από συγκεκριμένη κούπα τον πρωινό μου καφέ. αν κάνεις το λάθος και την πάρεις θα μας ακούσει όλοι η Σαλόνικα!!!!!!! 
7) Βρήκα την γυναίκα της ζωής μου αλλά αυτή με άφησε γιατί είχε ζωή ενώ εγώ μόνο διάβασμα!!! Αχ, όλα για την επιστήμη.. (Όχι που δεν θα κλαψομούνιαζα πάλι!!!) 

Τώρα θα δώσω βραβεία... 

1,2 ) Στις Sally και Gilly γιατί μ'αρέσει που επικοινωνούμε μέσα από τα μπλογκ μας

και ένα ακόμη στην Μαρία επειδή μου έλειψε.. 


Αυτά!!! Διάβασμα τώρα!!!! 

4 σχόλια:

  1. Λοιπόν, θα έλεγα ότι αν δεν ήταν το 2) θα ήσουν παρθένος. Αλλά μάλλον είσαι καρκίνος. Ή αιγόκερως. Ή συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταυρίνα είμαι.. Με ωροσκόπο Λέων! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχιιιιι! Δεν μπορεί να πέφτω τόσο έξω! Και πάνω που ήθελα να κάνω στροφή στην καριέρα μου! Εν τω μεταξύ είμαι και χαζή, το προφίλ σου δεν το κοίταξα... :/
    (σιγά σιγά γλιστράω από ντροπή από την καρέκλα στο πάτωμα και κρύβω το πρόσωπο με τα χέρια ...)

    Καλημέρα! :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή