Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Βροχερές μέρες...

Χτες και σήμερα άλλαξε ο καιρός.. Άλλαξε και κάτι μέσα μου... Πολύ κρύο έξω.. Θέρμη μέσα μου... Αέρας και βροχή έξω.. Γαλήνη μέσα μου... 

Όπως κάθε λογικό άνθρωπο έτσι και μένα με μελαγχολεί η βροχή.. Έχω μελαγχολικά και ευχάριστα νέα... Ξεκινάω... 

Τα ευχάριστα είναι πως μου κούμπωσε ένα παντελόνι μετά από χρόνια! Πραγματικά χρόνια! Παίζει να μην το είχα φορέσει και ποτέ μου... Όμως τα κατάφερα.. Τα 10 πρώτα κιλά έφυγαν (στο καλό και να μας γράφετε..) Με λίγη προσπάθεια και υπομονή θα φύγουν μερικά ακόμα.. Αργά και σταθερά! 

Το διάβασμα πάει καλά.. Πάλι μας άλλαξαν τις ημερομηνίες..Άλλη μια βδομάδα αναβολή και αναμονή... Ευτυχώς δεν θα έχουμε την τύχη των προπτυχιακών φοιτητών οι οποίοι καλούνται να δώσουν όλα τα μαθήματα σε 12 μέρες... Τσίρκο έγινε η σχολή μας.. Μεγάλη συζήτηση όμως είναι αυτή... 

Διάβασα και το 1984.. Βαρύ και ασήκωτο.. Πολλά νοήματα.. Μαστ για όλους.. Μπορείς να γράψεις βιβλία για αυτό και να το αναλύεις.. Δεν χρειάζεται νομίζω.. Τα λέει όλα μόνο του.. 

Στα μελαγχολικά τώρα... Το κακό με το να καπνίζεις έξω στο μπαλκόνι, εκτός του ότι ξεπαγιάζεις, είναι πως έχεις χρόνο να σκεφτείς.. Έτσι κι εγώ πριν σκέφτηκα.. Λίγο η βροχή, λίγο το τσιγάρο.. Απλά σκέφτηκα.. 

Σκέφτηκα ότι άλλαξα και έμαθα.. Τι έμαθα; 

Έμαθα να σε σκέφτομαι κάθε μέρα και κάθε στιγμή χωρίς να σε πνίγω.
Έμαθα να σέβομαι το χωροχρόνο σου και να μην ενοχλώ. 

Έμαθα να κάνω τα πάντα στην ζωή μου και να έχω την σκέψη σου για συντροφιά.. Να λύνω τα πιο δύσκολα προβλήματα και να βλέπω το χαμόγελο σου χωρίς να χάνω την συγκέντρωση μου.. Να ξαπλώνω χωρίς να σε έχω δίπλα μου αλλά να σε ονειρεύομαι.. Να πίνω τον καφέ μου το πρωί και να σε βλέπω να τρως το πρωινό σου.. 

Έμαθα πως ότι είπα ήταν αληθινό και πως είσαι η μία.. Όπως είχε πει ο Στηβ Τζομπς «Όταν έρθει θα το καταλάβεις».. Πότε όμως; Αυτό δεν μας το είπε.. 

Έμαθα ότι δεν μπορώ να δω άλλη... Ούτε να της κάνω κάποιο κοπλιμέντο.. 

Έμαθα ότι δεν ψάχνω κάποια σαν εσένα ή παρόμοια με σένα με διάφορες διορθώσεις αλλά αυτούσια εσένα.. 

Έμαθα να ζω με το να μου λείπεις συνεχίζοντας όμως την ζωή μου.. Χωρίς να περιμένω να γυρίσεις.. Χωρίς να ρωτάω αριστερά δεξιά αν συνεχίζεις την δική σου ζωή ή αν έχεις βρει την αντικαταστάτρια μου.. 

έμαθα να σέβομαι τις επιλογές σου και ας με πληγώνουν αυτές.. 

Έμαθα όμως ότι δεν είχα να σου δώσω τον τελευταίο καιρό.. Ούτε τώρα έχω να σου δώσω.. Με το ζόρι κρατάω εμένα όρθια.. 

Έμαθα ότι δεν μπορώ να τρέξω να σε διεκδικήσω.. Γιατί δεν έχω κουράγιο.. Δεν ξέρω πότε θα βρω.. 

Δεν ξέρω αν αυτά ορίζουν την αγάπη.. Ξέρω μόνο ότι τα νιώθω.. 

3 σχόλια:

  1. Όπως πολύ σοφά νομίζω είπε η Sally στην τελευταία της ανάρτηση, "Ναι, ελπίζεις μέχρι την τελευταία στγμή. Κι ας σου τα λένε οι άλλοι, κι ας το βλέπεις και εσύ (ακόμη χειρότερα!). Επομένως, τα πιθανά σενάρια είναι ή να το πάρεις απόφαση ή να νικήσεις. " κοινώς είτε μας αρέσει είτε όχι πολύ δύσκολα τα παρατάμε, ακόμα κι αν είναι χαζό ή ανούσιο. Όταν λέω τα παρατάμε εννοώ και την ελπίδα που παραμένει ακόμα. Γιατί μπορεί να σταματήσεις να κάνεις εμφανείς κινήσεις αλλά κάπου μέσα σου ακόμα το πιστεύεις και αυτό δεν μπορώ να πω ή να ξέρω αν είναι καλό ή κακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ ξέρω αν είναι καλό ή κακό.. Αυτό που ξέρω είναι πως για να συνεχίσεις πρέπει να είσαι ειλικρινής πρώτα με τον εαυτό σου.. Αν δεν τα πεις και δεν τα βγάλεις με οποιοδήποτε τρόπο τότε απλά θα είσαι παγιδευμενος/η .. Το χειρότερο απ' όλα είναι πως μπορείς να παγιδέψεις και άλλους μέσα σε αυτό.. Οπότε ναι.. Τα λέω.. Τα νιώθω.. Ο χρόνος και το σύμπαν ξέρουν μόνο αν οι δρόμοι μας βρουν ξανά το κοινό τους σημείο... :)

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο χρόνος θα δείξει αγαπητή μου! Never say never μου 'λεγε οπότε θα το πιστέψω, θα συνεχίσω τη ζωή μου και θα το βάλω σ'ένα συρτάρι, αν κάποτε προκύψουν οι κατάλληλες συνθήκες θα το βγάλω θα το ξεσκονίσω και θα το βάλω πάνω στο γραφείο μου! Έτσι κάνε κι εσύ, είναι ο καλύτερος τρόπος να συνεχίσεις :) πάρε κι ένα τραγουδάκι που ταιριάζει http://www.youtube.com/watch?v=EV8eEyMgnSU όχι για τον τίτλο, για το "οι έρωτες καρδιά μου δεν πεθαίνουν μα κοιμούνται, για να μπορούν κρυφά να κοροϊδεύουν τον καιρό"
    Καλησπέρα και σ'εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή