Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Somersault...


Μπορείς να κληρονομήσεις κάποια συμπεριφορά; Οι διακρίσεις ξεκινάν μέσα από τα σπίτια μας; Ποιος είναι ο καλύτερος; Αυτός που φέρνει τα περισσότερα ή που επενδύει στο πνεύμα; Ποιος είναι ο ορισμός της επιτυχίας; Το μέγεθος της τσέπης ή η πνευματική αναγνώριση; 

Όταν βλέπεις πως έχεις ζήσει σε ένα τέτοιο περιβάλλον , αποφασίζεις να μην το επαναλάβεις και εσύ στην ζωή σου.. Όμως πέφτεις στην παγίδα και κάνεις ακριβώς τα ίδια.. Το κακό είναι πως πιστεύεις ότι δεν το κάνεις και ότι διαφέρεις.. Αμ, δε! 

Για να κάνω μια σύνδεση με το πριν θα πω πως οι μέρες μου κυλάνε ωραία.. Έχω μαθήματα.. Έχω γραφείο.. Έχω καλή διάθεση.. Νιώθω ανανεωμένη σε αρκετούς τομείς.. Γενικά περνάω καλά.. Όπως μου είπε και μια φίλη μου «Θα είναι μια περίοδος που θα την θυμάσαι και αργότερα».. Το πιστεύω.. Πέρασε η μίρλα του καλοκαιριού και μπόρεσα να ανέβω στην επόμενη σπείρα.. 

Τι με κρατά όμως; Η διάκριση.. Είναι ο λόγος που τερμάτισα ένα σκασμό «φιλίες»... Δεν τερματίζεις όμως έτσι όλες τις σχέσεις.. Δεν μπορείς.Εξαρτάσαι. Ειδικά στους καιρούς μας. Οπότε υπομένεις. Ως πότε; Ως τότε.. Είναι εκνευριστικό να βλέπεις την αναγνώριση στα μάτια των «ξένων» και από τους υποτιθέμενους δικούς σου ανθρώπους απλά να εισπράττεις μια συνεχή απόρριψη.

Πόσα βγάζεις; Μέχρι πότε θα σπουδάζεις; Τι τα θες αυτά μωρέ; Και ο κατάλογος είναι μακρύς.. Δύο μέτρα και δύο σταθμά όμως.. Δεν τα βλέπουν όλα.. Αγνοούν; Δεν θέλουν να δουν; Μια άλλη φίλη μου είπε πως οι γονείς συνήθως ασυνείδητα στηρίζουν περισσότερο τον πιο αδύνατο.. Άρα θα πρέπει να νιώθω καλά; 

Δεν ξέρω.. Μου έχει ταλαιπωρήσει το μυαλό όλες αυτές τις μέρες..Δεν είμαι τεμπέλα.. Δεν είμαι αχάριστη.. Δεν είναι εύκολο να κάνεις αυτά που θέλουν τώρα.. Σχεδόν ανέφικτο.. Άραγε καταλαβαίνουν τι σημαίνει διαβάζω; 

Δεν μπορώ να μπω στο δικό τους μετρικό σύστημα.. Δεν έχω άλλες επαφές με αυτό που καλείται «αίμα» μου.. 3 άτομα υποτίθεται έχω.. Δεν είναι καιρός για ξεκαθαρίσματα.. Δεν περιμένω να κάνω την επανάσταση μου.. Αναγνώριση θέλω.. Την παίρνω από παντού εκτός από εκεί.. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που κάνω τόσα πράγματα και ανακατεύομαι σε χίλια δυο.. 

Όπως και να χει.. Σήμερα θα περάσω όμορφα το βράδυ μου.. Κάτι διαφορετικό.. Θα είναι καλό; Θα δείξει.. Ένα είναι σίγουρο.. Ένα ζευγάρι μάτια με κάνει να νιώθω ξεχωριστή.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου