Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Ανάδρομος Ερμής...


Μέρες τώρα κάτι δεν πάει καλά.. Βρε, καλά είμαι.. Απλά μερικά ανεξήγητα νεύρα και μία ένταση.. Λίγο το διάβασμα.. Λίγο οι υποτιθέμενοι έντονοι ρυθμοί.. Λίγο η αναμέτρηση.. Λίγο το παρελθόν.. Ήρθε κι έδεσε το γλυκό.. 

Ας τα πάρουμε ένα ένα και χωρίς τραγούδι.. Στα σιωπηλά.. 

Γύρισε.. Δεν ξέρω τι θέλει.. Δεν με νοιάζει τι θέλει.. Ξέρω ότι εγώ δεν θέλω.. Δεν μ'αρέσει να πληγώνω και να στεναχωρώ άλλους.. Είναι όμως αναπόφευκτο.. Δεν ξέρω αν διαβάζεις το μπλογκ μου.. Ίσως αν το διάβαζες δεν θα επικοινωνούσες.. Δεν ενοχλούμε κάποιον όταν είναι καλά.. Δεν τον γυρνάμε πίσω.. Είναι άδικο..

Έντονοι ρυθμοί.. Άλλαξε η καθημερινότητα μου.. Δεν προλαβαίνω τίποτα.. Βέβαια όλα τα κάνω κι ας γκρινιάζω.. Και διαβάζω και τα ακτιβιστικά μου και τις μαλακίες μου.. Παράπονο δεν έχω.. Απλά μέχρι να συνηθίσεις μετά την απραξία αρκετών μηνών (για να μην πω ετών και γίνω κακιά με τον εαυτό μου) θες λίγο χρόνο.. Όταν χαλαρώνω σκέφτομαι πως αν δεν έχανα άσκοπα κάποια ώρα θα μπορούσα να κάνω ακόμα περισσότερα πράγματα.. Θαυμάσιο! 

Αναμέτρηση.. Σήμερα έδωσα το πρώτο μάθημα για τις κατατακτήριες για δεύτερη σχολή.. Από πάντα μου ήθελα να γίνω μαθηματικός.. Εννοείται πως δεν πρόλαβα να διαβάσω τίποτα και πήγα μόνο γιατί είχα κάνει αίτηση και ήθελα να δω πως είναι οι εξετάσεις.. αν πάρω μηδέν δεν θα εκπλαγώ γιατί έγραψα κάτι βλακειούλες αλλά δεν βαριέσαι.. Του χρόνου να είμαστε καλά! 

Γιατί αναμέτρηση; Γιατί με τα μαθηματικά έχω σχέση πάθους.. Σε όλο της το μεγαλείο.. Τα αγαπώ.. Τα μισώ..Τα φοβάμαι.. Τα σέβομαι.. Τα ζω.. Με ζουν.. Είναι πολλά.. Υπάρχει μια ιστορία από πίσω... δεν θέλω να την μοιραστώ εδώ.. Να με συγχωράτε.. Θέλω να την πω αλλού.. 

Σε κάποια που δεν ξέρω και δεν με ξέρει αλλά ίσως γνωριστούμε.. Γιατί να εκμυστηρευτώ κάτι τέτοιο; (Καλά δεν είναι δα και κρατικό μυστικό..) Γιατί το θέλω.. Γιατί σε κάθε άνθρωπο που περνά από την ζωή μου αφήνω κάτι δικό μου.. Κάτι διαφορετικό.. είναι το δικό μου δέσιμο.. Λίγοι το καταλαβαίνουν.. Λίγοι το νιώθουν.. Λίγοι το εκτιμούν.. Όμως αυτοί που τα καταφέρνουν μένουν.. δεν χρειάζεται να είναι κάτι τρανταχτό.. Απλά πράγματα.. Απλές ιστορίες του μυαλού.. 

Και αύριο είναι Παρασκευή.. Ποτέ μου δεν πίστευα πως θα χαιρόμουν για τον ερχομό της Παρασκευής.. Είναι το κλείσιμο άλλης μιας βδομάδας που με βρίσκει να ξαπλώνω τα βράδια συντροφιά με την Αλιέντε.. Που με βρίσκει να ξυπνώ νωρίς το πρωί και να νιώθω πως έχω τόσα να κάνω.. Που με βρίσκει πιο έτοιμη για νέες προκλήσεις.. Πιο προσγειωμένη αλλά συνάμα στα σύννεφα.. Άλλη μια βδομάδα από τις τόσες που θα έρθουν.. 

6 σχόλια:

  1. μια ανακουφιση να σου πω την εχω και γω που αυριο παρασκευη... και ειναι η πρωτη παρασκευη που την παιρνω χαμπαρι μετα απο πολυυυυυυυ καιρο...

    αντε να φυγει και ο αναδρομος ή οτι αλλο ηταν να ησυχασει το κεφαλι..:))

    καλο βραδυ καλη συνεχεια σε οτι κανεις σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη μασάς αγαπητή μου, όπως λέει κι ένα τραγουδάκι "In the end you always get what you deserve" για κάποιους μπορεί να ακούγεται άσχημο ή απειλητικό αλλά εγώ το βλέπω θετικά, όλα βρίσκουν το δρόμο τους αργά ή γρήγορα :) όσο για τον ανάδρομο ερμή, συμφωνώ και επαυξάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφτασε η Παρασκευή!!!! Άντε καλό ΣΚ να έχουμε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά θα τα πας στις κατακτηριες! κι εγω εδωσα για δευτερη σχολη και χωρις να εχω διαβασει περασα πρώτη!
    Και μαλιστα για πολυ δυσκολο τμημα μιλάμε!

    Αν αγαπας κατι, σε ελκει και αυτο!

    καλη επιτυχια και καλα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Coula μου δεν έχω ελπίδες να περάσω γιατί όντως δεν έγραψα.. Δεν πτοούμαι πάντως..Είναι μια καλή εμπειρία.. Του χρόνου θα σκίσω!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω να πω πως ο αναδρομος ερμησ με εχει ρημαξει. ολο τον χρονο αναδρομος ειναι θα μου πεις.ανθρωποι μπαινουν κ χαλανε την ζαχαρενια μας γτ πολυ απλα θελουν να μας κανουν ανω κατω.τους αρεσει!παντως ειναι καλο να αφηνεις στον αλλον ''κομματια'' σου.οντως λιγοι τα εκτιμουν.αλλα εκεινοι που το κανουν δεν σε ξεχνανε..κι αυτο ειναι το ομορφο ολης της υποθεσης!

    καλο σου βραδυ, φιλια πολλα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή