Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

Σοκολατάκια σπιτικά...


Είναι η καλύτερη Κυριακή της χρονιάς.. Φέτος λόγω σχολής την εκτίμησα ακόμη περισσότερο.. Κάποια στιγμή θέλω να την περάσω μαζί με κάποιο άλλο άτομο.. Δεν κάνω παράπονο.. Με χαίρομαι μόνη μου.. Αλλά αν υπάρξει ποτέ η ίδια λαχτάρα και δίψα για αυτή τη μέρα, τότε νιώθεις ξεχωριστά.. 

Δεν πήρα μαζί μου το mp3.. Ήθελα να ακούσω την πόλη..Άσε που τραγουδούσα συνέχεια το τραγούδι της εβδομάδας.. (θα δεις πιο κάτω!) Έκανα μια βόλτα από τα κεντρικά σημεία και μετά χώθηκα στο αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο.. Απολογισμός, 9 βιβλιαράκια.. Εννοείται ένα της Βαμβουνάκη, από τα παλιά της που δεν έχω διαβάσει.. Χέσσε, Μάρκες, Φιλιπ Ροθ, Χαξλεϋ, 2 ελληνικά για την τουαλέτα (που μπορεί να βγουν και καλά), ένα άλλο προσφοράς και "Ο φύλακας στη σίκαλη".. Μέχρι το Πάσχα θα διαβαστούν.. 

Μιάμιση ώρα τριγυρνούσα με την ντάνα στο χέρι.. Πότε την άφηνα εδώ πότε εκεί για να διαβάσω κάποιο βιβλίο.. Η αλήθεια είναι πως είχα κατά νου να πάρω 2 βιβλία τα οποία δεν τα πήρα.. Είναι το κλασσικό που συμβαίνει σε όλους σας με το σούπερ μάρκετ.. Πας για καφέ και ζάχαρη και παίρνεις τα πάντα εκτός από αυτά.. Ε, εγώ με το σούπερ δεν το παθαίνω αλλά μόνο με τα βιβλία.. 

Και είναι η χαρά του φλώρου (sic) που φτάνει στο ταμείο.. Ένα χαμόγελο ναααααα (με το συμπάθιο.... Ίσα που φαινόταν το κεφάλι μου πίσω από τα βιβλία αλλά άκουσα καλά την ταμεία.. «Είναι κάποιο για δώρο;»

Γιατί το κάνουν αυτό σε ψυχαναγκαστικό άνθρωπο; Ντάξει δουλειά τους είναι αλλά εγώ μετά νιώθω τύψεις και ενοχές που πήρα όλα αυτά για την αφεντιά μου! Της λέω λοιπόν με σκυμμένο το κεφάλι ότι δεν είναι κανένα για δώρο.. Παίζει να κοκκίνισα κιόλας.. Δε βαριέσαι.. Όταν είναι να πάρω βιβλίο δώρο θα της πω πρώτη εγώ! Να μάθει κάθε φορά..

Μετά από αυτό πήγα βόλτα σε ένα μπαζάρ να δω μια φίλη.. Εκεί πήρα κάτι για κάπου κάποτε κτλ.. Συγκεκριμένα πράγματα πάντα.. Δεν είναι όμορφο να σκέφτεσαι κάποιον μέσα από μικρά χαζά πραγματάκια;  Δεν ξέρω πως λέγεται.. Μην το πεις! Δεν θέλω να μάθω.. Μ' αρέσει που το ζω..! 

Και έτσι κλείνει μια βδομάδα.. Όμορφη.. Με διάβασμα.. Με βόλτες.. Με ψώνια.. Ξεκινάει η τελευταία πριν τις διακοπές.. Πρώτη φορά τις έχω ανάγκη.. Λίγο να κάτσω.. Να ξεκουραστώ.. Να γεμίσω μπαταρίες και ξανά προς την δόξα τραβά.. 

Την Παρασκευή (λόγω της εργασίας που είχαμε) μου κόλλησε αυτό το τραγούδι.. Fly me to the moon! Η εργασία δεν τελείωσε ακόμα αλλά εγώ τα βράδια πετάγομαι μια βόλτα ψηλά... Σσσσσ! 

Καλή εβδομάδα να έχουμε! 

5 σχόλια:

  1. Τι όμορφο..! Και το τραγούδι και η ανάρτηση. :) Αυτό με τα βιβλία που λες το παθαίνω και εγώ. Είναι πειρασμός τα άτιμα.. :$

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο με το σουπερ μαρκετ πρεπει να το κοιταξουμε...οχι τιποτα αλλο...αλλά μελακιες λενε πως λεφτα υπαρχουν

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Coyla μου ναι να το προσέξουν!!! χεχε! Τα φιλιά μου!

    Koueen, τα σοκολατάκια είναι στο τραπέζι της κουζίνας και περιμένουν!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή