Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Πορτοκαλί...


Άραγε ένα χρώμα σε καθορίζει; Τι σου δείχνει για τον άλλο; Υπάρχει χρώμα που να μισείς; Και έχεις την τύχη να έχεις άτομα που το μισούν και το αγαπούν.. Και η σύγκριση αναπόφευκτη.. Αλλά την βάζεις στην άκρη... Κρατάς μόνο ότι είναι το αγαπημένο.. Σε νοιάζει άραγε τίποτα άλλο; Όχι... 

Πέρασαν οι μέρες... Υποχρεώσεις πήγαν στην άκρη.. Νέες υποχρεώσεις με τον χρόνο να μην πιέζει τόσο.. Είναι ο χρόνος που δεν πιέζει ή εσύ κατάφερες να μπεις σε τάξη; Να τον διαστέλλεις συνεχώς; Δεν μπορείς γαμώτο.. Θες εκείνες τις στιγμές να τις τραβάς και να τις τραβάς όσο πάει.. Αν όμως ξεχειλώσουν χάνεται απευθείας η αξία τους.. 

Και σκέφτεσαι πια τι έχει αξία για σένα.. Είναι τα πράγματα που κάνεις για σένα και σε κάνουν να είσαι καλύτερα και με τους άλλους.. Σήμερα πήγα σε μια παρουσίαση βιβλίου στην Πρωτοπορία.. Στο μύθο της Αριάδνης.Όμορφη εμπειρία.. Το βιβλίο το αγόρασα, την παρουσίαση την απόλαυσα και βγήκα καλύτερη και πιο ανάλαφρη.. 

Είναι η στιγμή που ξέρω ότι λίγοι θα είναι αυτοί που θα συμμεριστούν την χαρά μου... Μ' αρέσει όμως που είσαι εσύ.. Εσύ η φίλη μου, εσύ η παρέα μου, εσύ η συντροφιά μου.. Για να είσαι εσύ πρώτα έπρεπε να είμαι εγώ και έτσι βρεθήκαμε.. Σε όλους τους τομείς.. 

Διάβασα ένα ακόμα βιβλίο της Βαμβουνάκη.. "Ο Ντάνκαν γυρεύει τον Θεό".. Δεν μ'άρεσε ιδιαίτερα.. Δεν ζητώ την λύτρωση μέσα από άλλους.. Δεν ψάχνω μεσσίες.. Ψάχνω εμένα από τα μικρά και τα πολύτιμα.. Τίποτα μεταφυσικό.. Μόνο εσένα και να μπορώ να αδειάζω μπροστά σου χωρίς να φοβάμαι.. 

Σήμερα είχα ένα ποστ στον τοίχο μου στο facebook από μία φίλη... Μου ταίριαζε.. 

Εσύ θα έβγαινες μαζί μου; 

5 σχόλια:

  1. ένα Bazinga για το ποστ στο facebook λοιπόν!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω παντως θα εβγαινα μαζι σου!
    Γιατι διαβαζω κι εγω και θα ειχαμε να συζηταμε ωρες!

    Η Βαμβουνάκη δεν ειναι παντα καλή στη θεματολογία της, αλλα σε γενικες γραμμες μου αρέσει η γραφή της.

    Ισως απο τις ελληνιδες συγγραφεις, περισσοτερο αυτη!

    Καλημεραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Coula θα συμφωνήσω.. Είναι από τις καλύτερες ελληνίδες και δεν την αλλάζω με τπτ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μεσσιες υπαρχουν μεσα...οχι αλλοι σωτηρες.


    ..ακομα καλυτερα, βγες μ' ενα κοριτσι που γραφει...
    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν φταίει ο χρόνος. εμείς φταίμε που προσπαθούμε να χώσουμε τόσα πολλά πράγματα μέσα σε λίγες στιγμές αντί να τις χαρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή