Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Κάτι να δω....

... για να ξεφύγω από την παράνοια των τελευταίων ημερών.... Δεν με αντέχω.. Ειλικρινά...Έτσι λοιπόν είπα και γω να το ρίξω στις ταινίες... 

Πρώτη ταινία..(με παρέα)... Drive.. Δεν με ενθουσίασε... Με ξετρέλανε όμως το Soundtrack... Το έλιωσα... Όλη μέρα... Τι κρατάω; Nightcall... Είχα καιρό να συνδέσω κάποιο κομμάτι με συγκεκριμένο άτομο... Αυτό...

Δεύτερη ταινία... (χωρίς παρέα)... Ακαδημία Πλάτωνος... Ε, θα πω το κλασσικό.. Για ελληνική καλή.. Χειρίζεται πολύ όμορφα και έξυπνα ένα ευαίσθητο θέμα... Κατά τα άλλα τίποτα το ιδιαίτερο....

Τρίτη ταινία... Attenberg... Είχα ενθουσιαστεί με τον Κυνόδοντα και είχα γράψει και σχετικά εδώ.. Την είδα λοιπόν με το σκεπτικό ότι θα μου αρέσει... Κάτω του μετρίου... Απορώ γιατί είχε πάρει και βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσ/νίκης... Τι να πεις.. 


Τέταρτη ταινία... Αφού έπαθα το σοκ με το Attenberg είπα να εξιλεωθώ και να δω αυτές που μου απέμειναν από τον Δεκάλογο του Kieslowski.. Είδα την 6η... Δεν μπορώ να καταλάβω πως μου βγάζουν τόσο συναίσθημα οι ταινίες του... Καταπληκτική μουσική.. Ποτέ μου δεν θα καταφέρω να τις περιγράψω όπως θέλω... Δεν χρειάζεται νομίζω... 

Και εκεί που λες ότι βρήκα με τι θα ασχοληθώ το Σ/Κ , έρχεται ένα τηλεφώνημα και σου αλλάζει τα πλάνα.. Χαμηλώνεις το Song for the unification of Europe που έχει σηκώσει όλη τη γειτονιά στο πόδι και αφήνεσαι στην χαζοκουβέντα... Τι προκύπτει; 

Πέμπτη ταινία... The Turin Horse... Η πρώτη μου επαφή με τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη... Η φίλη Β. την περιέγραψε ως αριστούργημα.. Την εμπιστεύτηκα.. Μετά το διάβασμα της μέρας άραξα να την δω.. 2,30 ώρες... Ούτε κατάλαβα πως πέρασαν... Δεν θα πω τίποτα για τεχνικές λεπτομέρειες ή την υπόθεση... Τα βρίσκει όποιος θέλει... Το μόνο που θα πω είναι πως μόλις τελείωσε ήθελα να την βάλω ξανά από την αρχή... Έβαλα λίγο την εισαγωγή... Είχε πάει αργά και ήμουν κουρασμένη.. Αλλιώς την έβλεπα ξανά.. Αμέσως! 



Ps. Κάτι που διάβασα στο protagon.gr και με έκανε να γελάσω...

"Φαντάσου να είσαι Γερμανός που διαφωνεί με το πακέτο προς την Ελλάδα και σήμερα, που τίθεται το θέμα στη Βουλή, να βλέπεις εικόνες από την Ελλάδα με κόσμο να πετάει χαρταετό ημέρα Δευτέρα."

3 σχόλια:

  1. Πολλες ταινιες μανιτσα μου και αγχωθηκα γιατι δεν εχω δει καμια.

    Τι εχει δηλαδη η Δευτέρα ;;; χαχαχα

    Ο Ελληνας δε χαλαει τη ζαχαρενια του αγαπη μου!
    Πρωτα τα εθιμα και μετα η μιζερια.

    Λαγανα ευρώ 7.

    φρικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα να δεις... Την άλλη βδομάδα τελειώνει η εξεταστική και μου φεύγει και το αμόρε... Εκεί να δεις ταινία που έχει να πέσει.. Οπότε τότε θα αγχωθείς ακόμα περισσότερο!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..χμ..πρεπει να ειμαι πολυ ασχετος απο σινεμα??
    δεν ξερω καμία!! :(

    εμεις τουλαχιστον εχουμε εθιμα, με πολιτισμο..σκασιλα μας, οι ανουσιοι-ξινοι κεντροευρωπαιοι.

    καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή